Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :

Cytaty i parafrazy dla: lojalność (20 - 33 z 33)




Mariusz Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1821-5 (75+2)

Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Arkadiusz Potocki, Bogusz Mikuła, Anna Pietruszka-Ortyl (red.), Podsawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: (15+0)



Katarzyna Bilińska-Reformat (red.), Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian. , Placet, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7488-144-9 (7+0)



Stanisław Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997, ISBN: 8371710232 (61+0)



Grzegorz Urbanek, Ewa Kosińska (red.), Zarządzanie marką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1999-9 (59+0)



Roman Niestrój, Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku. Materiały konferencji naukowej Wydziały Zarządzania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-132-8 (55+0)



Wiesław Grudzewski, Irena Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz, Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-660-3 (22+25)
  
<< Poprzednia :