Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: publicity (0 - 8 z 8)




Piotr Majewski, Czas na e-biznes. , Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0700-6 (48+0)

Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Anthony Davis, Public relations. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1706-5 (40+1)



Kazimierz Wierzbicki, Zarządzanie firmą u progu XXI wieku. , Centrum Szkoleniowo-Wydawnicze KWANTUM Sp. z o. o., Warszawa 1999, ISBN: 83-909380-5-7 (15+0)



Zdzisław Knecht, Zarządzanie i planowanie marketingowe. , C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-836-X (30+0)