Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: wykres Gantta (0 - 12 z 12)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-69-7 (126+7)



Jadwiga Popławska-Mszyca (red.), Badania Operacyjne w planowaniu projektów. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2009, ISBN: 978-83-7246-412-5 (25+4)



Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Jeff Davidson, Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu, K.E. Liber, Warszawa 2002, ISBN: 83-88170-39-2 (28+4)



Adam Stabryła, Jerzy Trzcieniecki (red.), Organizacja i zarządzanie. Zarys problematyki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1986, ISBN: 8301069805 (142+0)



Jerzy Kisielnicki, Zarządzanie. Jak zarządzać i być zarządzanym, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1729-4 (59+0)



Marek Dylewski, Beata Filipiak, Zarządzanie finansami projektu europejskiego. , C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0511-0 (84+22)



Henryk Brandenburg, Zarządzanie lokalnymi projektami rozwojowymi. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2002, ISBN: 83-7246-191-0 (32+1)



Donalds Waters, Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13150-0 (70+40)



Paweł Pietras, Zarządzanie projektami. Wybrane metody i techniki, Oficyna Księgarsko-Wydawnicza "Horyzont", Łódź 2003, ISBN: 83-917906-1-4 (40+0)



Janusz Sarnowski, Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. , ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60197-52-3 (143+2)