Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: AIDA (0 - 7 z 7)




Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)

Andrzej Sznajder, Marketing sportu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1739-3 (47+3)



Susan Briggs, Marketing w turystyce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1452-9 (21+0)



Lucyna Witek, Merchandising. W małych i dużych firmach handlowych, C.H. Beck, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7483-679-1 (54+21)



Krzysztof Obłój, Mikroszkółka zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0957-6 (51+10)



Józef Penc, Strategiczny system zarządzania. , Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 2001, ISBN: 83-85428-72-0 (120+11)



Tony Proctor, Zarządzanie twórcze. , Gebethner & Ska, Warszawa 1998, ISBN: 83-85205-68-3 (20+10)