Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: pozycjonowanie (0 - 20 z 42)




Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-1389-1 (11+7)

Edward Nowak (red.), Controlling w działalności przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1909-0 (51+0)



Alvin J. Silk, Czym jest marketing. , Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2008, ISBN: 978-83-7510-063-1 (24+0)



Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Małgorzata Molęda-Zdziech, Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej. , Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2001, ISBN: 83-7225-101-0 (31+0)



Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)



Ewa Frąckiewicz, Marketing internetowy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 83-01-14634-6 (41+23)



Andrzej Szromnik, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7526-639-9 (61+2)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut (red.), Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-264-1030-7 (38+14)
 
: Następna >>