Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: pozycja marki (0 - 3 z 3)

Molęda-Zdziech M., Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2001
Altkorn J., Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002
Kłeczek R., Kall J., Sagan A., Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006