Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: sprzedaż osobista (0 - 20 z 22)




Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)

Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Małgorzata Molęda-Zdziech, Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej. , Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2001, ISBN: 83-7225-101-0 (31+0)



Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)



Lucyna Witek, Jan Adamczyk, Marketing międzynarodowy. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2008, ISBN: 978-83-7199-480-7 (104+3)



Marek Turkowski, Marketing usług hotelarskich. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1432-4 (25+0)



Aleksander Panasiuk, Marketing usług turystycznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14517-X (51+0)



Susan Briggs, Marketing w turystyce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1452-9 (21+0)



Marek Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu. , Ekspert, Wrocław 1999, ISBN: 83-87038-36-9 (73+16)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Marian Strużycki, Robert Nowacki, Reklama w przedsiębiorstwie. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-254-X (41+5)



Marek Drzazga, Systemy promocji przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1599-1 (28+0)



Krzysztof Cybulski, Zarządzanie działem sprzedaży firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004, ISBN: 83-01-14255-3 (50+0)



Zdzisław Knecht, Zarządzanie i planowanie marketingowe. , C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-836-X (30+0)



Zbigniew Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-050-X (39+0)
 
: Następna >>