Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: trafność (0 - 7 z 7)




Jerzy Schroeder, Badania Marketingowe Rynków Zagranicznych. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1997, ISBN: 83-87152-10-2 (103+0)

Małgorzata Bonikowska, Podręcznik zarządzania projektami miękkimi w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego. , Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa 2006, ISBN: 8360047189 (20+2)



Nigel Hill, Jim Alexander, Pomiar satysfakcji i lojalności klientów. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, ISBN: 83-88597-90-6 (7+0)



Philip Zimbardo, Floyd Ruch, Psychologia i życie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-04040-8 (26+0)



David Magnusson, Wprowadzenie do teorii testów. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1981, ISBN: 83-01-00947-0 (6+0)



Wanda Ronki-Chmielowiec (red.), Zarządzanie ryzykiem w ubezpieczeniach. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2000, ISBN: 83-7011-466-6 (36+0)