Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: nagroda (0 - 10 z 10)




Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)

Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)



Kim Cameron, Kultura organizacyjna. diagnoza i zmiana, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, ISBN: 83-89355-03-5 (32+0)



Grażyna Bartkowiak, Psychologia w zarządzaniu. nowe spojrzenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-455-8 (20+4)



Kazimierz Sedlak (red.), Strategie w biznesie. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1993, ISBN: 83-85-441-03-4 (29+0)



Stanley J. Baran, Dennis K. Davis, Teorie komunikowania masowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007, ISBN: 978-83-233-2265-8 (76+12)



Marian Strużycki (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-475-5 (133+0)



John Bank, Zarządzanie przez jakość. , Gebethner & Ska, Warszawa 1996, ISBN: 83-85205-57-8 (27+2)