Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: odbiorca (0 - 17 z 17)




Gertruda Krystyna Świderska, ABC rachunkowości dla menedżera. , POLTEXT, Warszawa 1996, ISBN: 83-85366-85-7 (36+2)

Elżbieta Skrzypek, Jakość i efektywność. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, ISBN: 83-227-1626-5 (60+0)



Zbigniew Nęcki, Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne. , Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2009, ISBN: 978-83-7611-421-7 (43+0)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Stefania Jurek-Stępień (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja. (Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83) , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2002, ISBN: 0239-9512 (36+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Maria Sierpińska, Tomasz Jachna, Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14987-1 (138+10)



Lesław Wasilewski, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 1998, ISBN: 83-86846-30-5 (41+0)



Agnieszka Żbikowska, Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1559-2 (46+13)



Marian Strużycki, Robert Nowacki, Reklama w przedsiębiorstwie. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-254-X (41+5)



David Mc Corman, Stanisław Trela (red.), Sztuka sprzedaży. Co? Gdzie? Jak? Kiedy? Z kim? Dlaczego? Za ile?, ASTRUM, Wrocław 1995, ISBN: 83-86385-31-6 (19+0)



Alan West, Zaplanuj swój biznes. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12499-7 (42+0)