Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 19) Elektroniczne publikacje. Wszelkie publikacje w formie niematerialnej, tj. e-booki, newslettery, e-ziny. Elektroniczne publikacje to zwykle najlepsze produkty do sprzedaży w internecie (bardzo niskie koszty produkcji, magazynowania i dystrybucji) oraz najlepsze nośniki reklamy internetowej (bardzo niskie koszty dotarcia do klientów).
Słowa kluczowe:e-book, newsletter Komentarze i źródła pierwotne: prof. dr hab. Aniela Styś, prof. dr hab.Stanisław Styś
(cytat, str. 20) e-book Jeden z najbardziej rozpowszechnionych produktów sprzedawanych w internecie. E-book to książka w formie elektronicznej. Ze względu na minimalne koszty produkcji, magazynowania i dystrybucji sprzedaż informacji w postaci e-booka jest dla większości najlepszym pomysłem na biznes, gdyż niesie ze sobą najmniejsze ryzyko. E-booki występują głównie w formacie PDF, jako skompilowana do pliku EXE strona WWW oraz jako wykonalny dokument stworzony w technologii Flash/Shockwave lub innej.
Słowa kluczowe:internet, e-book Komentarze i źródła pierwotne: Po zakończeniu cyklu regeneracji w miejsce smutku pojawia się nowa siła.
(cytat, str. 56) E-book (elektroniczna książka) to stosunkowo nowa propozycja prowadzenia działań promocyjnych, polegająca na umieszczeniu reklamy w elektronicznej książce lub sponsorowaniu jej części lub całości. W celu osiągnięcia zamierzonej efektywności niezbędna jest spójność promocji z tematem książki. Zaletą takiego rozwiązania jest, poza nowością, prostota, niski koszt, dotarcie do ściśle wybranej grupy internautów o określonych zainteresowaniach i duża elastyczność. W celu poszerzenia kręgu odbiorców stosuje się także techniki marketingu wirusowego. Jest to rodzaj marketingu prowadzonego w sieci o charakterze wspomagającym inne instrumenty promocyjne.