Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: newsletter (0 - 8 z 8)




Piotr Majewski, Czas na e-biznes. , Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0700-6 (48+0)

Andrzej Bajdak (red.), Internet w marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1484-7 (48+0)



Mariusz Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1821-5 (75+2)



Ewa Frąckiewicz, Marketing internetowy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 83-01-14634-6 (41+23)



Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut (red.), Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-264-1030-7 (38+14)



Dominik Kaznowski, Nowy marketing w internecie. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-816-3 (72+0)



Paweł Tkaczyk, Zakamarki marki. , Helion, Gliwice 2011, ISBN: 978-83-246-3334-0 (60+5)