Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(parafraza, str. 21 - 22) W literaturze przedmiotu można spotkać się z różnymi definicjami Efektywnej Strategii Obsługi Klienta: - ECR Efficient Consumer Responde) jest strategią zarządzania stosowaną w łańcuchu dostaw towarów konsumpcyjnych- głównie spożywczych - szybko rotujących, gdzie dostawcy i dystrybutorzy ściśle ze sobą współpracują w ramach łańcucha dostaw w celu dostarczenia konsumentowi jak największej wartości. Salmon Associates Inc 1991,s.1
(cytat, str. 15) Przedsiębiorstwa odnoszące sukces potrafią lepiej aniżeli ich konkurenci dokonać dobrego rozpoznania potrzeb nabywców i w oparciu o te informacje dostosować swą ofertę do oczekiwań wybranej grupy klientów.
Słowa kluczowe:klient, kocepcja, sukces, styl działania Komentarze i źródła pierwotne: definicja według Europejskiej Konfederacji Public Relations