Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: macierz (0 - 20 z 20)




Eugeniusz Gatnar, Marek Walesiak (red.), Analiza danych jakościowych i symbolicznych z wykorzystaniem programu R. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-255-2636-8 (31+0)

Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Marta Nowak, Controlling działalności marketingowej. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1680-8 (30+0)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Jacek Łuczak, Metody i techniki zarządzania jakością : kompendium wiedzy. , Quality Progress, Poznań 2007, ISBN: 978-83-911169-1-3 (85+0)



Janusz Czekaj, Metody zarządzania informacją w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-067-4 (25+38)



Krzysztof Obłój, Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1103-1 (40+12)



Józef Penc, Strategiczny system zarządzania. , Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 2001, ISBN: 83-85428-72-0 (120+11)



Anna Czubała, Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.), Strategie marketingowe eksporterów. , Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-927790-7-0 (18+0)



Bolesław Budzisz, Wiesław Urban, Anna Wasiluk, Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa. , Difin, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7251-966-5 (31+5)



Arkadiusz Potocki, Współczesne tendencje w zarządzaniu - teoria i praktyka. , Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie, Chrzanów 2000, ISBN: 83-907648-3-0 (67+0)



Michał Rogusznik, Zarządzanie czasem pracy menadżera. , Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa 2010, ISBN: 9788371518898 (17+0)



Jarosław Witkowski, Zarządzanie łańcuchem dostaw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1489-8 (7+0)