Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: planowanie jako��ci (0 - 8 z 8)
(cytat, str. 143) Końcowym wynikiem planowania jakości w projekcie innowacyjnym powinien być: - plan zarządzania jakością, - definicje operacyjne, - listy sprawdzające, - wejścia do innych procesów.
(cytat, str. 313) Planowanie jakości(ang. quality planing)jest to proces określania celów i wymagań jakościowych projektu oraz niezbędnych działań pro-jakościowych; jego rezultatem jest przygotowanie planu jakości projektu.
(cytat, str. 71) "Wszelkie działania,(...),muszą rozpoczynać się od planowania jakości, które obejmuje serie takich czynności, jak: określenie klienta, identyfikacja potrzeb klienta, rozwijanie cech produktu zdeterminowanych potrzebami klienta, rozwijanie procesów odpowiedzialnych za kreowanie i wytwarzanie tych cech, przeniesienie uzyskanych wyników na czynności operacyjne."
(cytat, str. 38) Planowanie jakości zawiera serię czynności, których celem jest: -określenie klienta, identyfikacja potrzeb klienta, -rozwijanie cech produktu zdeterminowanych potrzebami klienta, -rozwijanie procesów odpowiedzialnych za kreowanie i wytwarzanie tych cech, -przeniesienie uzyskanych wyników na czynności operacyjne.
(cytat, str. 61) Planowanie jakości - działania ustalające cele i wymagania jakościowe oraz wymagania dotyczące zastosowania elementów systemu jakości.
(cytat, str. 70) Fazy planowania jakości. Zespół działań mających na celu planowanie jakości składa się z następujących faz: -identyfikacja klienta, -identyfikacja potrzeb klienta, -rozwój produktu, -optymalizacja projektu produktu, -rozwój procesu (planowanie procesu), -wdrożenie planu do działania.
(cytat, str. 115) Planowanie jakości. Wszelkie działania muszą rozpoczynać się od planowania jakości, które obejmuje serię takich czynności jak: określenie klienta, identyfikacja potrzeb klienta, rozwijanie cech produktu zdeterminowanych potrzebami klienta, rozwijanie procesów odpowiedzialnych za kreowanie i wytwarzanie tych cech, przeniesienie uzyskanych wyników na czynności operacyjne.