Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: CPM (0 - 13 z 13)




Piotr Majewski, Czas na e-biznes. , Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0700-6 (48+0)

Dominik Kaznowski, Nowy marketing w internecie. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-816-3 (72+0)



Monika Łada, Podstawy controllingu projektów. , Centrum Badań nad Projektami, Kraków 2005, ISBN: 83-922147-0-6 (22+17)



Katarzyna Szczepańska, Techniki menedżerskie w TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1999, ISBN: 83-7179-158-5 (47+3)



Tadeusz Trzaskalik (red.), Wybrane zagadnienia zarządzania projektami. Informatyka w badaniach operacyjnych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2005, ISBN: 83-7246-896-6 (10+5)



Marek Dylewski, Beata Filipiak, Zarządzanie finansami projektu europejskiego. , C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0511-0 (84+22)



Edward Pająk, Zarządzanie produkcją. Produkt, technologia, organizacja, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 9788301147723 (51+0)



Michał Trocki, Zarządzanie Projektami. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1429-4 (119+0)



Paweł Pietras, Zarządzanie projektami. Wybrane metody i techniki, Oficyna Księgarsko-Wydawnicza "Horyzont", Łódź 2003, ISBN: 83-917906-1-4 (40+0)



Celia Burton, Zarządzanie projektem. Jak to robić w Twojej organizacji, ASTRUM, Wrocław 1999, ISBN: 83-87197-82-3 (25+0)



Janusz Sarnowski, Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. , ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60197-52-3 (143+2)