Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: Ludzie (0 - 20 z 22)




Aleksy Pocztowski, Analiza zasobów ludzkich w organizacjach. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-043-7 (16+0)

John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)



Gary Hamel, C.K. Prahalad, Core Competences of the Corporation. , , , ISBN: (5+0)



Roman Frydman, Michael Goldberg, Ekonomia wiedzy niedoskonałej. , Wydawnictwo Krytyki Politycznej, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-61006-62-6 (5+0)



Jan Antoszkiewicz, Firma wobec zagrożeń. identyfikacja problemów, POLTEXT, Warszawa 1997, ISBN: 83-86890-35-5 (41+0)



Urs Birchler, Monika Butler, Information economics. , Routledge, New York 2007, ISBN: 978-0-415-37345-6 (14+0)



Lester Bittel, Krótki kurs zarządzania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12569-1 (4+0)



Jóef Penc, Motywowanie w zarządzaniu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996, ISBN: 83-85441-20-4 (49+14)



Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menadżerskich świata, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7526-635-1 (73+0)



Ian H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 8320813204 (49+0)



Adam Nalepka, Struktura organizacyjna. , Antykwa, Kraków 2001, ISBN: 83-87493-61-9 (75+0)



Henryk Bieniok, Sztuka komunikowania się, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2005, ISBN: 83-7246-801-X (47+1)



David Mc Corman, Stanisław Trela (red.), Sztuka sprzedaży. Co? Gdzie? Jak? Kiedy? Z kim? Dlaczego? Za ile?, ASTRUM, Wrocław 1995, ISBN: 83-86385-31-6 (19+0)



R. Meredith Belbin, Twoja rola w zespole. , Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, ISBN: 83-89120-74-7 (39+2)



Gareth Morgan, Wyobraźnia Organizacyjna. Nowe sposoby postrzegania, organizowania i zarządzania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13377-5 (52+0)



Bruno Martinet, Wywiad gospodarczy. Pozyskiwanie i ochrona informacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1174-0 (54+18)
 
: Następna >>