Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: działania (0 - 20 z 27)




Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)

Jan Antoszkiewicz, Firma wobec zagrożeń. identyfikacja problemów, POLTEXT, Warszawa 1997, ISBN: 83-86890-35-5 (41+0)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)



Jacek Łuczak, Jakość usług certyfikacyjnych systemów zarządzania. , Oficyna Współczesna, Poznań 2004, ISBN: 83-88787-29-2 (32+0)



Herb Cohen, Negocjować możesz wszystko. , Helion, Gliwice 2005, ISBN: 83-7361-985-2 (6+11)



Amartya Sen, Nierówności. Dalsze rozważania.. , Wydawnictwo Znak. Fundacja im. Stefana Batorego, Kraków 2000, ISBN: 83-7006-922-3 (6+0)



Michał Trocki, Nowoczesne zarządzanie projektami. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2030-0 (51+0)



Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menadżerskich świata, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7526-635-1 (73+0)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



Bogusław Kaczmarek, Czesław Sikorski, Podstawy zarządzania. Zachowania organizacyjne, Absolwent, Łódź 1998, ISBN: 83-86840-08-0 (49+0)



Jan Jeżak (red.), Rozwój teorii i praktyki zarządzania strategicznego Tom 2. , Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania, Łódź 2003, ISBN: 83-913058-3-X (2+0)



Brian Tracy, Skuteczne metody sprzedaży. , Muza, Warszawa 2000, ISBN: 83-7200-602-4 (35+0)



Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1130-9 (42+29)



Robert Schaffer, Harvey Thomson, Successful Change Programs Begin with Results. , , 1992, ISBN: (5+0)



Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Wiedza a działanie. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002, ISBN: 83-88597-56-6 (12+0)
 
: Następna >>