Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: klient wewnętrzny (0 - 6 z 6)




Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)

Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Edyta Tabaszewska, Nowoczesne koncepcje zarządzania - wyniki badań. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2007, ISBN: 978-83-7011-882-2 (36+0)



Mieczysław Morawski, Grzegorz Kobyłko (red.), Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-662-6 (12+0)



Andrzej Iwasiewicz, Zarządzanie jakością. Podstawowe problemy i metody, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12957-3 (43+0)