Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: sukces firmy (0 - 8 z 8)




John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)

B. Keith Simerson, Michael L. Venn, Menedżer jako lider. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-264-0477-1 (40+6)



Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menadżerskich świata, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7526-635-1 (73+0)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)



Krzysztof Obłój, Strategia sukcesu firmy. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1161-9 (61+0)



Karl Erik Sveiby, Wiedzieć jak zarządzać. , Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-73-8 (44+2)



Angie Mohr, Zarządzanie wzrostem firmy. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 83-246-0091-4 (15+0)