Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zaanga��owanie (0 - 20 z 41)




Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-1389-1 (11+7)

Andrzej Blikle, Doktryna jakości w praktyce. , , 2000, ISBN: (1+0)



Aleksandra Duliniec, Finansowanie Przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1963-8 (105+0)



Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)



Lidia Kaliszczak, Jacek Rybicki, Wojciech Machel (red.), Kultura przedsiębiorczości jako warunek sukcesu współczesnych przedsiębiorstw. , Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk , ISBN: (1+0)



Monika Kostera (red.), Nowe kierunki w zarządzaniu. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60807-66-8 (130+4)



Zbigniew Martyniak, Nowe metody i koncepcje zarządzania. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-142-5 (78+0)



Urszula Bukowska, Obowiązki administracji w komunikacji elektronicznej. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7601-061-8 (36+8)



William Ury, Odchodząc od nie. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, ISBN: 83-208-1060-4 (28+3)



Bogusz Mikuła, Organizacje oparte na wiedzy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 8372523029 (266+18)



Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menadżerskich świata, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7526-635-1 (73+0)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



Geary A. Rummler, Podnoszenie efektywności organizacji. Jak zarządzać ,,białymi plamami" w strukturze organizacyjnej?, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1235-6 (40+0)



Edward Nowak, Problem informacji w modelowaniu ekonometrycznym. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1990, ISBN: 81-01-9563-6 (21+0)



Emmanuel Gobillot, Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiąganie efektywności i zysku.. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 9788375266313 (28+3)



Agnieszka Żbikowska, Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1559-2 (46+13)



Michael Gestmann, Sabotaż w miejscu pracy. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001, ISBN: 83-7230-045-3 (26+4)



Tim Connor, Sprzedaż doskonała. o nowej sztuce sprzedaży i przekonywania, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1996, ISBN: 83-85881-42-5 (46+0)
 
: Następna >>