Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: konkurencja monopolistyczna (0 - 7 z 7)




Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)

Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Marek Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu. , Ekspert, Wrocław 1999, ISBN: 83-87038-36-9 (73+16)



Zofia Dach, Mikroekonomia dla studiów licencjackich. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2007, ISBN: 978-83-915964-3-2 (78+1)



Zofia Dach, Podstawy mikroekonomii. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2001, ISBN: 83-915964-0-0 (138+3)