Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: tworzenie wartości (0 - 3 z 3)




Jan Szumilak (red.), Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy. , Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-924656-5-2 (89+0)

Krzysztof Obłój, Tworzywo skutecznych strategii. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1412-X (44+1)