Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: imitacja (0 - 4 z 4)




Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)

Stanley J. Baran, Dennis K. Davis, Teorie komunikowania masowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007, ISBN: 978-83-233-2265-8 (76+12)



Krzysztof Obłój, Tworzywo skutecznych strategii. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1412-X (44+1)