Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: norma (0 - 20 z 57)




Beata Domańska-Szaruga (red.), Budowanie relacji z klientem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-60652-45-9 (5+0)

Ryszard Borowiecki, Andrzej Jaki (red.), Doskonalenie procesu zarządzanie przedsiębiorstwem w obliczu globalizacji. , Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwerstytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków Kraków, ISBN: 978-83-927790-0-1 (6+0)



Jerzy Świderski, Finanse Banku Komercyjnego. , Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998, ISBN: 83-85776-33-8 (103+17)



Jan Antoszkiewicz, Firma wobec zagrożeń. identyfikacja problemów, POLTEXT, Warszawa 1997, ISBN: 83-86890-35-5 (41+0)



Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz (red.), Informatyka gospodarcza 4. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-2164-6 (80+3)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Romuald Kolman, Józef Cisewski (red.), Jakość usług. Poradnik, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1996, ISBN: 83-86827-34-3 (41+9)



Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)



Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)



Adam Mytlewski, Monitoring Ekonomiczny przedsiębiorstw. , Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2007, ISBN: 978-83-7326-438-0 (103+13)



Piotr Nesterowicz, Organizacja na krawędzi chaosu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001, ISBN: 83-7230-051-8 (23+5)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Wiesław Ładoński, Podstawy towaroznawstwa ogólnego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1994, ISBN: 83-7011-158-0 (45+0)
 
: Następna >>