Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: Total Quality Management (20 - 40 z 147)




Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)

Jerzy Kowalczyk, Konsultant w dziedzinie zarządzania jakością. , CeDeWu, Warszawa 2005, ISBN: 83-87885-95-9 (9+2)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Jacek Łuczak, Metody i techniki zarządzania jakością : kompendium wiedzy. , Quality Progress, Poznań 2007, ISBN: 978-83-911169-1-3 (85+0)



Wiesław M. Grudziewski, Metody projektowania systemów zarządzania. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-440-2 (39+3)



Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Edyta Tabaszewska, Nowoczesne koncepcje zarządzania - wyniki badań. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2007, ISBN: 978-83-7011-882-2 (36+0)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menadżerskich świata, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7526-635-1 (73+0)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>