Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: współpraca (0 - 20 z 40)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Wojciech Haman, Jerzy Gut, Docenić konflikt. od walki i manipulacji do współpracy, Kontrakt, Warszawa 2001, ISBN: 83-85924-05-1 (26+1)



Tomasz Wachowicz, E-negocjacje. modelowanie, analiza i wspomaganie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2006, ISBN: 8372468664 (38+4)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Daniel Goleman, Inteligencja emocjonalna w praktyce. W jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy, Media Rodzina, Poznań 1999, ISBN: 83-85594-81-7 (63+13)



Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Hubert Rampersad, Kompleksowa karta wyników. , Placet, Warszawa 2004, ISBN: 83-85428-82-2 (6+0)



Frances Hesselbein, Lider przyszłości. Inspiracje, Business Press, Warszawa 1997, ISBN: 83-905106-9-3 (62+4)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Andrzej Szablewski, Migracja kapitału w globalnej gospodarce. , Difin, Warszawa 2009, ISBN: 9788376410364 (41+0)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Edyta Tabaszewska, Nowoczesne koncepcje zarządzania - wyniki badań. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2007, ISBN: 978-83-7011-882-2 (36+0)



Piotr Zmyślony, Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2008, ISBN: 978-83-7417-309-4 (28+9)
 
: Następna >>