Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zaufanie (0 - 20 z 76)




Maria Adamska (red.), Bankructwa gospodarstw domowych. Perspektywa ekonomiczna i społeczna, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 9788372519184 (77+44)

Błażej Lepczyński, Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. , CeDeWu, Warszawa 2006, ISBN: 9788360089200 (75+6)



Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Shu-cheng Lee, Shao-Nung Chang, Chang-Yung Liu, Jie Yang, Effect of Knowledge Protection, Knowledge Ambiguity, and Relational Capital on Alliance Performance. , , 2007, ISBN: (5+0)



Karl Kalin, Kierować sobą i innymi. Psychologia dla kadry kierowniczej, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998, ISBN: 83-85441-89-1 (40+0)



Bjorn Bjerke, Kultura a style przywództwa. Zarządzanie w warunkach globalizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 8389355159 (49+0)



Frances Hesselbein, Lider przyszłości. Inspiracje, Business Press, Warszawa 1997, ISBN: 83-905106-9-3 (62+4)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Andrzej Szablewski, Migracja kapitału w globalnej gospodarce. , Difin, Warszawa 2009, ISBN: 9788376410364 (41+0)



Aneta Jakubiak-Mirończuk, Negocjacje dla prawników : prawo cywilne. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 9788326403989 (45+0)



Jim Thomas, Negocjuj aby zwyciężać. 21 zasad prowadzenia skutecznych negocjacji, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 83-88970-07-0 (108+2)



Emmanuel Gobillot, Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiąganie efektywności i zysku.. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 9788375266313 (28+3)



Agnieszka Żbikowska, Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1559-2 (46+13)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Brian Tracy, Skuteczne metody sprzedaży. , Muza, Warszawa 2000, ISBN: 83-7200-602-4 (35+0)



Tim Connor, Sprzedaż doskonała. o nowej sztuce sprzedaży i przekonywania, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1996, ISBN: 83-85881-42-5 (46+0)



W. Chan Kim, Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna, MT Biznes, Warszawa 2005, ISBN: 83-88970-36-4 (36+0)
 
: Następna >>