Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zaufanie (20 - 40 z 76)




Ireneusz Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1935-9 (44+1)

Marian Mroziewski, Styl zarządzania jako instytucjonalny czynnik kreowania kapitału przedsiębiorczości organizacyjnej. Koncepcja ewolucyjno-normatywna, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010, ISBN: 978-83-7326-690-2 (44+0)



Marek Bugdol, Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006, ISBN: (48+1)



Justyna Światowiec, Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1618-1 (20+4)



Herb Cohen, Wynegocjuj to!. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 8324601368 (19+13)



Tadeusz Sikora (red.), Zarządzanie jakością. Doskonalenie organizacji. Tom I. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-929209-4-6 (3+0)



Peter Cheverton, Zarządzanie kluczowymi klientami. jak uzyskać status głównego dostawcy, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 83-88597-27-2 (51+0)



Tadeusz Oleksyn, Zarządzanie kompetencjami teoria i praktyka. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-006-4 (95+5)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)



Jan Chadam, Andrzej Jaki, Jarosław Kaczmarek, Tomasz Rojek (red.), Zarządzanie zaufaniem a powodzenie zmian w organizacji. , KEiOP, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2011, ISBN: (0+3)



Wiesław Grudzewski, Irena Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz, Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-660-3 (22+25)
  
<< Poprzednia :: Następna >>