Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Indywidualizm (0 - 5 z 5)




Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)

Ludwik Fleck, Psychosocjologia poznania naukowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, ISBN: 83-227-2500-0 (23+0)



Fons Trompenaars, Siedem wymiarów kultury: znaczenie różnic kulturowych w działalności gospodarczej. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002, ISBN: 8388597655 (22+3)



Ewa Masłyk-Musiał, Społeczeństwo i organizacje.. Socjologia organizacji i zarządzania, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 1999, ISBN: (6+0)