Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: eksport (0 - 19 z 19)




Maria Romanowska, Alianse strategiczne przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, ISBN: 83-208-1063-9 (49+0)

Ryszard Rapacki (red.), Ekonomia. tom 2, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995, ISBN: 83-208-0878-2 (81+0)



Henry Hazlitt, Ekonomia w jednej lekcji. , Znak, Kraków 2004, ISBN: 83-240-0504-8 (77+0)



Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)



Alan Greenspan, Era zawirowań. , Muza, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7495-451-8 (83+0)



Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)



Marcin Nowakowski (red.), Eurobiznes. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7378-383-6 (53+0)



Jan Rymarczyk (red.), Handel zagraniczny. Organiacja i technika, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1568-1 (60+0)



Stefania Jurek-Stępień (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja. (Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83) , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2002, ISBN: 0239-9512 (36+0)



David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (166+0)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Beata Stępień (red.), Transakcje handlu zagranicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1540-1 (107+0)



Paweł Bożyk, Zagraniczna i międzynarodowa polityka ekonomiczna. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1505-3 (44+4)



Wanda Ronki-Chmielowiec (red.), Zarządzanie ryzykiem w ubezpieczeniach. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2000, ISBN: 83-7011-466-6 (36+0)



Stanisław Długosz, Zawieranie kontraktów w handlu zagranicznym. Jak uniknąć błędów, pomyłek i przeoczeń, Instytut Organizacji Przemysłu Maszynowego, Warszawa 1993, ISBN: 83-86929-36-7 (42+0)