Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: us��ugi dodatkowe (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 18) Usługi dodatkowe wzbogacające ofertę przedsiębiorstwa mogą przybierać różnorodne formy. Ten sposób działania jest dla klienta istotnym zwiększeniem poziomu jakości oferty, w wielu przypadkach ważniejszym od innowacyjności produktu.
(cytat, str. 78) Czyste rozwiązania kończą ze złą praktyką zmuszania klientów, którzy nie cenią usług uzupełniających i nie korzystają z nich, do subsydiowania klientów ceniących je i pochłaniających w wielkich ilościach.
(cytat, str. 209) W przedsiębiorstwach handlowych usługi dodatkowe są ważnym narzędziem wzbogacania oferty i uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. (…) Dzięki ich stosowaniu detaliści mogą kreować swój charakterystyczny wizerunek, co sprawia, że są oni identyfikowani jako firmy handlowe zabiegające o klientów nie tylko przed zawarciem aktu kupna-sprzedaży produktu, ale także wówczas, gdy towar został już nabyty.