Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: klinet (0 - 6 z 6)




Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)

Marek Ciesielski (red.), Instrumenty zarządzania logistycznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1635-1 (30+15)



Mariusz Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1821-5 (75+2)



B. Keith Simerson, Michael L. Venn, Menedżer jako lider. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-264-0477-1 (40+6)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Anna Czubała (red.), Podstawy marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2037-9 (116+0)