Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: pomiar (0 - 20 z 327)




Władysław Findeisen (red.), Analiza systemowa. Podstawy i metodologia, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1985, ISBN: 83-01-04991-X (8+0)

John Lofland, David Snow, Leon Anderson, Lyn Lofland, Analiza układów społecznych. , Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7383-399-9 (25+0)



Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesow biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (10+0)



Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Metody i techniki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1433-2 (48+14)



Mirosław Szreder, Badania opinii. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-5-4 (35+10)



Robert Kaplan, David Norton, Balanced Scorecard - Measores That Drive Performance. , , , ISBN: (6+0)



John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)



Andrzej Białas, Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej firmie. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-204-3155-7 (6+0)



Paweł Bochniarz, Krzysztof Gugała, Budowanie i pomiar kapitału ludzkiego w firmie. , POLTEXT, Warszawa 2005, ISBN: 83-88840-75-4 (2+0)



Beata Domańska-Szaruga (red.), Budowanie relacji z klientem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-60652-45-9 (5+0)



Kenneth Rau, CIO Dashboard Performance Management Program: Measuring and Managing the Value of IT. , , , ISBN: (3+0)
 
: Następna >>