Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: transformacja (0 - 20 z 22)




Marta Nowak, Controlling działalności marketingowej. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1680-8 (30+0)

Alan Greenspan, Era zawirowań. , Muza, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7495-451-8 (83+0)



Jerzy Świderski, Finanse Banku Komercyjnego. , Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998, ISBN: 83-85776-33-8 (103+17)



Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński (red.), Informacja w zarządzaniu procesem zmian. , Zakamycze, Kraków 2003, ISBN: 83-7333-247-2 (51+2)



Jerzy Zieliński (red.), Inteligentne systemy zarządzania. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12968-9 (45+10)



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)



Eulalia Skawińska, Katarzyna G. Sobiech-Grabka, Kataryna A. Nawrot, Makroekonomia. Teoretyczne i praktyczne aspekty gospodarki rynkowej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1899-4 (66+6)



Michael Williams, Mistrzowskie przywództwo. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2009, ISBN: 9788375266948 (43+0)



Rafał Mrówka, Przywództwo w organizacjach. Analiza najlepszych praktyk, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 9788375267341 (61+0)



Jan Steczkowski, Reprezentacyjne badania jakości wyrobów. Kontrola odbiorcza, Platan, Kraków 1993, ISBN: 83-85222-34-0 (48+7)



Zbigniew Chrościcki, Zarządzanie firmą. wybrane problemy, C.H. Beck, Warszawa 1999, ISBN: 83-7110-385-9 (48+11)



Roman Niestrój (red.), Zarządzanie i marketing. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2003, ISBN: 83-7252-175-1 (22+0)



Andrzej Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Zarządzanie od podstaw. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60501-58-0 (133+0)
 
: Następna >>