Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: pozycja rynkowa (0 - 10 z 10)




Anna Fornalczyk, Biznes a ochrona konkurencji. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7526-040-3 (15+0)

Jerzy Altkorn, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-119-0 (20+3)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Jacek Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1738-6 (42+4)



Zbigniew Malara, Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14821-8 (44+3)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Krzysztof Cybulski, Zarządzanie działem sprzedaży firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004, ISBN: 83-01-14255-3 (50+0)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)



Marian Strużycki (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-475-5 (133+0)