Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: gromadzenie danych (0 - 4 z 4)
(cytat, str. 163) "Badania marketingowe wykorzystują różnego rodzaju metody gromadzenia danych.Zaliczają się do nich m.in: - obserwacja - wywiad - test - eksperyment.
(cytat, str. 59 - 60) Gromadzenie danych to nic innego jak pozyskanie informacji o elementach procesu realizowanego w ramach projektu logistycznego poprzez studiowanie dokumentacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, źródeł wtórnych (książki, czasopisma) oraz rozmowy z pracownikami firmy oraz, w zależności od procesu, który się planuje zmapować, jej klientami i dostawcami. W ramach tej fazy przeprowadza się także konsultacje z ekspertami wewnętrznymi i zewnętrznymi (jeśli wymaga tego sytuacja).
(cytat, str. 40) ,,Wszystkie firmy w danym sektorze w szerokim znaczeniu konkurują z sektorami wytwarzającymi wyroby substytucyjne. Wyroby substytucyjne ograniczają potencjalne zyski w danym sektorze, ustalając pułap cen, które firmy w danym sektorze mogłyby korzystnie wyznaczać. Im atrakcyjniejsze pod względem ceny efektywności są wyroby substytucyjne, tym ostrzejsze są ograniczenia zysków w danym sektorze.''
(parafraza, str. 170 - 171) Zalety związane z internetową formą gromadzenia danych: - możliwość zdecydowanie szybszego zebrania wyników ankiety w porównaniu z innymi formami badań (np. ankiety listowne) - niższe koszty prowadzenia badań - większy odsetek zwrotu wypełnionych ankiet - większa wygoda wypełnienia ankiet - mniejsze prawdopodobieństwo popełnienia błędu - możliwość szybkiej reakcji na odsyłaną ankietę