Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: obsługa klienta (0 - 20 z 32)




Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)

Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak, Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. , CeDeWu.pl, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7556-347-4 (39+4)



Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)



Stanisław Wrycza, Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1863-5 (221+4)



Andrzej Bajdak (red.), Internet w marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1484-7 (48+0)



Peter Cheverton, Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki. , Onepress, Gliwice 2002, ISBN: 83-236-0373-5 (53+3)



Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Marek Ciesielski (red.), Logistyka w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1619-X (48+13)



Stanisław Krawczyk, Logistyka w zarządzaniu marketingiem. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2000, ISBN: 83-7011-354-0 (51+3)



Tomasz Rostkowski (red.), Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 978-83-7251-444-5 (45+0)



Bogusz Mikuła, Organizacje oparte na wiedzy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 8372523029 (266+18)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Jan Szumilak (red.), Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy. , Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-924656-5-2 (89+0)
 
: Następna >>