Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: wywiad bezpośredni (0 - 7 z 7)




Mirosław Szreder, Badania opinii. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-5-4 (35+10)

Paweł Waniowski, Mariusz Sobotkiewicz, Marketing. Zagadnienia podstawowe, Placet, Warszawa 2006, ISBN: 83-7488-106-2 (41+32)



Jacek Grzywacz, Marketing banku. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-234-4 (49+4)



Janusz Czekaj (red.), Podstawy zarządzania informacją. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2012, ISBN: 978-83-7252-580-2 (43+13)



Beata Stępień (red.), Transakcje handlu zagranicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1540-1 (107+0)