Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: wywiad osobisty (0 - 5 z 5)




Robert J. Kaden, Badania marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1755-3 (26+0)

Mirosław Szreder, Badania opinii. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-5-4 (35+10)



Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan, Badania rynkowe w praktyce. , Onepress, Gliwice 2004, ISBN: 83-7361-651-9 (13+1)



Jacek Grzywacz, Marketing banku. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-234-4 (49+4)



Tadeusz Grzeszczyk, Ocena Projektów Europejskich 2007-2013. , Placet, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7488-132-6 (70+0)