Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: nabywca (0 - 20 z 30)




Andrzej Balicki, Analiza rynku. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-1-1 (34+0)

Jeffrey C. Hooke, Fuzje i przejęcia. Jak skutecznie przeprowadzić transakcję, K.E. Liber, Warszawa 1998, ISBN: 83-909502-7-8 (20+0)



Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)



Krzysztof Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1485-5 (29+5)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Roger Dawson, Sekrety udanych negocjacji. , Zysk i S-ka, Poznań 2001, ISBN: 83-7150-561-2 (35+3)



Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1130-9 (42+29)



Zbigniew Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-050-X (39+0)
 
: Następna >>