Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: nabywca (0 - 20 z 30)

Balicki A., Analiza rynku, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Gdańsk 2002
Hooke J., Fuzje i przejęcia, K.E. Liber, Warszawa 1998
Mruk H., Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
Ławicki J., Marketing sukcesu- partnering, Difin, Warszawa 2005
Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J., Marketing usług, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006
Bludnik I., Neokeynesizm, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010
Mazurek-Łopacińska K., Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002
Dawson R., Sekrety udanych negocjacji, Zysk i S-ka, Poznań 2001
Porter M., Strategia konkurencji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998
Martyniak Z. (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000
 
: Następna >>