Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: ekspansja (0 - 7 z 7)




Paul Gibbs, Jak robić interesy we Wspólnocie Europejskiej. , Nowe Wydawnictwo Polskie, Warszawa 1990, ISBN: 8385135316 (12+1)

Stanisław Marek, Maria Białasiewicz (red.), Podstawy nauki o organizacji. Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1934-2 (106+0)



Anna Czubała, Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.), Strategie marketingowe eksporterów. , Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-927790-7-0 (18+0)



Donalds Waters, Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13150-0 (70+40)



Marian Strużycki (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-475-5 (133+0)



Beata Filipiak, Zarządzanie strategiczne. Narzędzia, scenariusz, procesy, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2000, ISBN: 8391064182 (69+8)