Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: komunikacja marketingowa (0 - 20 z 37)




Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)

Jan Waszkiewicz, Jak Polak z Polakiem: szkice o kulturze negocjowania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 8301124873 (84+5)



Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)



Mariusz Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1821-5 (75+2)



Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Marek Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu. , Ekspert, Wrocław 1999, ISBN: 83-87038-36-9 (73+16)



Małgorzata Bartosik-Purgat, Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 83-208-1609-2 (57+0)



Adam Czarnecki, Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1470-7 (29+0)
 
: Następna >>