Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: komunikacja marketingowa (0 - 20 z 37)

Kotler P., Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005
Waszkiewicz J., Jak Polak z Polakiem: szkice o kulturze negocjowania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997
Sławińska M. (red.), Kompendium wiedzy o handlu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008
Mruk H. (red.), Komunikowanie się w marketingu, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
Domański T., Księga marketingu, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994
Garbarski L. (red.), Marketing, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011
Trojanowski M., Marketing bezpośredni, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010
Domański T., Marketing dla menedżerów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998
Kosińska E. (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008
Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J., Marketing usług, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006
Prymon M., Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu, Ekspert, Wrocław 1999
Bartosik-Purgat M., Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010
Czarnecki A., Product placement, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003
 
: Następna >>