Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: ... (0 - 20 z 22)




Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-924038-0-7 (29+0)

Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Tadeusz Kowalak (red.), Negocjacje droga do paktu społecznego. Doświadczenia, treść, partnerzy, formy, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Warszawa 1995, ISBN: 83-904507-0-4 (20+0)



Michał Trocki, Outsourcing. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1340-9 (62+0)



Piotr Zmyślony, Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2008, ISBN: 978-83-7417-309-4 (28+9)



Agata Sudolska, Andrzej Kaleta, Krystyna Moszkowicz (red.), Partnerstwo przedsiębiorstw jako czynnik rozwoju ich kompetencji strategicznych. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, ISBN: (1+0)



Barbara Marciszewska, Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń. , C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1724-3 (22+2)



Ian H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 8320813204 (49+0)



Herbert Wirth (red.), Strategiczna i ekonomiczna ocena przemysłowych projektów inwestycyjnych. Poradnik praktyczny, Wydawnictwo Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN, Kraków 2000, ISBN: 83-87854-07-7 (72+2)



Justyna Światowiec, Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1618-1 (20+4)
 
: Następna >>