Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 130) Strategia ataku - polega na zaatakowaniu konkurentów działających w określonym segmencie rynku nowymi instrumentami promocji, obniżką cen, poprawą jakości, oczywiście w celu zwiększenia udziału firmy w tym segmencie rynku.
(parafraza, str. 78) Strategia frontalnego ataku polega na jednoznacznym wykorzystaniu słabości konkurenta i zogniskowanym zużytkowaniu podstawowych zasobów i umiejętności przeciwko konkurentom.
(cytat, str. 78) ,,Gdy cię atakują, przyjmij wyraz twarzy tak racjonalny, jak tylko potrafisz. przyjmij spokojną i pewną siebie postawę oraz ton głosu. Stój prosto, utrzymuj kontakt wzrokowy i używaj nazwiska atakującego.Brak strachu rozbraja.''