Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: System komunikacji marketingowej (0 - 5 z 5)




Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)

Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Zbigniew Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-050-X (39+0)