Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: klasyfikacja (0 - 20 z 37)




Jadwiga Popławska-Mszyca (red.), Badania Operacyjne w planowaniu projektów. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2009, ISBN: 978-83-7246-412-5 (25+4)

Stefan Mynarski, Badania rynkowe w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001, ISBN: 83-7252-073-9 (3+0)



Maria Adamska (red.), Bankructwa gospodarstw domowych. Perspektywa ekonomiczna i społeczna, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 9788372519184 (77+44)



Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Ryszard Borowiecki, Andrzej Jaki (red.), Doskonalenie procesu zarządzanie przedsiębiorstwem w obliczu globalizacji. , Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwerstytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków Kraków, ISBN: 978-83-927790-0-1 (6+0)



Adam Stabryła (red.), Doskonalenie systemów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. Tom 1, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 83-7252-317-7 (10+0)



Irwin Bross, Jak podejmować decyzje. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (25+0)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



John Horgan, Koniec nauki. czyli o granicach wiedzy u schyłku ery naukowej, Prószyński i S-ka, Warszawa 1999, ISBN: 83-7180-713-9 (7+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



F.J. Devadason, P. Pratap Lingam, Methodology for the Identification of information Needs of Users. , , 1996, ISBN: (4+0)



Hans Selye, Od marzenia do odkrycia naukowego. , Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich, Warszawa 1967, ISBN: (9+0)



Tadeusz Kotarbiński, Ontologia, teoria poznania i metodologia nauk. , Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, Wrocław-Warszawa-Kraków 1993, ISBN: 83-04-03158-2 (7+0)



Stanisław Stachak, Podstawy metodologii nauk ekonomicznych. , Książka i Wiedza, Warszawa 2006, ISBN: 83-05-13437-7 (35+0)
 
: Następna >>