Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: przekaz reklamowy (0 - 5 z 5)
(cytat, str. 20) "Koncepcja przekazu (komunikatu, przesłania czy apelu reklamowego) to następny element briefu reklamowego. Przekaz reklamowy zawiera najważniejszą korzyść produktu (usługi), jaką chce się rekomendować nabywcy...Najważniejsze zadania przekazu reklamowego to: -docieranie do świadomości nabywcy, -wywoływanie w nabywcach potrzeby posiadania określonego produktu, -zapoznawanie nabywców z produktem, który chcą mieć, -podtrzymywanie uczucia satysfakcji z dokonanego zakupu."
Słowa kluczowe:przekaz reklamowy Komentarze i źródła pierwotne: prof. dr hab. Andrzej Sznajder - Szkoła Główna Handlowa w Warszewie, Instytut Marketingu Międzynarodowego
(cytat, str. 53) Analiza współczesnego modelu konkurencji oraz współczesnych koncepcji zarządzania wskazuje, iż szczególną rolę w procesie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw odgrywa umiejętność zarządzania procesem definiowania, kreowania, komunikowania i dostarczania wartości wybranym przez firmę klientów. Proces ten nazywam zarządzaniem przez wartość dla klienta.
(cytat, str. 480) Skuteczny przekaz reklamowy powinien zawierać myśl przewodnią, obietnicę, przesłanie, określające podstawową korzyść, którą w formie apelu chce się przekazać nabywcy, a następnie nadać mu odpowiednią strukturę i kształt, pamiętając, że czynnik kreatywności jest często ważniejszy niż wielkość wydatkowanych środków.
(cytat, str. 172 - 173) Personalizacja. Personalizacja komunikatu polega na takim jego sformułowaniu, że odbiorca ma wrażenie, iż to właśnie dla niego został on stworzony. W przekazie używa się imienia adresata czy innych informacji jego dotyczących. Oczywiście nie można zastosować personalizacji w mediach i przekazach akwizycyjnych, gdyż z natury mają one charakter odpersonalizowany. Mają dopiero wywołać u odbiorcy pierwszą reakcję i podanie swoich danych (przełamać anonimowość).
W przypadku przekazów zindywidualizowanych czy też imiennie adresowanych prezentów i ofert personalizacja ma bardzo dużą siłę przyciągania uwagi. Sposób ten może wręcz pozytywnie zaskakiwać odbiorcę. Możliwe jest także jego zdziwienie, graniczące z obawą, jak wiele dostawca o nim wie.
(cytat, str. 95) Przekaz promocyjny może się odwoływać do motywów racjonalnych-koncepcja reklamy oparta na eksponowaniu parametrów jakościowych produktu bądź ekonomiczności zakupu, lub emocjonalnych- wywodzące się z ludzkich instynktów bądź uczuć.