Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: efekt przekazu reklamowego (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 21) "Budując przekaz reklamowy, warto pamiętać o dwóch efektach: -pierwszeństwa- skuteczniejszy jest pierwszy użyty argument, -"świeżości"- gdy inne czynniki są bez zmian, skuteczniejszy będzie ostatni z użytych argumentów."
Słowa kluczowe:efekt przekazu reklamowego Komentarze i źródła pierwotne: dr Maja Szymura-Tyc - Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego
(cytat, str. 37) Coraz wyższy poziom edukacji konsumenta oraz rosnące oczekiwania klientów zmniejszają skuteczność tradycyjnych działań marketingowych. Jest to jeden z istotniejszych czynników dokonywania zmian w mentalności, sposobach i procedurach działania kadry zarządzającej.
(cytat, str. 66) Efekt komunikacyjny reklamy, czyli jej potencjalny wpływ na świadomość, wiedzę lub preferencje nabywców. Badanie efektu komunikacyjnego ma zatem na celu określenie, czy reklama w zakresie komunikacji jest efektywna.