Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: Cechy nadawcy reklamy (0 - 1 z 1)
(cytat, str. 21) "Aby nadawca reklamy potrafił wzbudzić zainteresowanie i wywołać oczekiwane skutki w zachowaniu odbiorcy, powinien: -być wiarygodny, -być atrakcyjny, -przedstawić obietnicę, -szanować powszechnie uznane normy i wartości. Wiarygodność osiąga się m.in. przez używanie w reklamie rekomendacji profesjonalistów lub osób kojarzonych z określona specjalnością (np. znane modelki lub prezenterki reklamujące dezodoranty czy pomadki do ust, aktorzy występujący w roli specjalistów- inżynier budownictwa rekomendujący grzejniki czy pokrycia dachowe).
Słowa kluczowe:Cechy nadawcy reklamy Komentarze i źródła pierwotne: 33. Mantura W., Branowski M. "Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem usługowym" Wydawnictwo Uczelniane PP, Poznań 1992